miércoles, 18 de febrero de 2009

MANIFEST DEL DIA DE LA PAU

MANIFEST PER LA PAU
Conec la Pau vertadera. Es aquí, al nostre costat. Es troba en aquesta escola i en les escoles de tot l’univers. Envolta als mestres i als alumnes. És la Pau.
Ma mare sempre em diu que la festa de la Pau a l’escola em de celebrar cada dia, que tots els xiquets i xiquetes som iguals, que no importa la raça, ni la religió, ni el color de la pell, perque tots i totes volem el mateix, conviure en Pau. Que tots hem d’estar units i no barallar-nos mai.
Em va dir que la Pau és com 30 milions de papallones volant, vivint i parlant amb els seus colors.
També em va dir que la guerra és com milions i milions de cares plorant, sense color, sense ànima i, que per a evitar això, tothom ha de donar un troç del seu cor per a lluitar contra la guerra, contra la desigualtat, contra l’ambició.
I cada dia que vinc a l’ escola i veig als meus companys, em sento molt bé, perque m’estimen i els estimo, i sento la Pau. I quan torne a casa, torne contenta, perque sé que tots la sentim.
I per a que esta Pau, que tu i jo sentim, arribi a tots els racons de la Terra i s’arrele amb força en els postres cors, hem de sentir i dir ben fort:
VISCA LA PAU.
Alba Ramírez i Maria Galan (6é)

No hay comentarios: